Important information:

Its not possible to get your money back, if you book a session, and dont show up! 

All new customers have to make full prepayment before I can book the day!

If you order clothes/breastforms for the session, these are a part of the dressingservice and will not be possible to refund. 

 

VAREKØB:

OBS: Mindste ordre der ekspederes er på 200 kr. plus fragt. Ordrer der er mindre end dette, bliver annulleret. Jeg bruger desværre for meget tid på disse små ordrer, uden økonomisk overskud. 

Jeg tager forbehold for udsolgte varer og varer i restordre hos leverandøren.

Bestillingsvarer kan ikke returneres da det er en specialvare der normalt ikke lagerføres.  Så hvis du udfører en ordre med bestillingsvarer, kan denne ikke ændres når du har betalt. Ordren sendes direkte til producenten der igangsætter bestillingen.  Normalt har jeg ca. 2 ugers leveringstid og denne kan være op til ca. 4  uger. 

 

Udsalgsvarer på 100 kr / 75 kr/ 50 kr/ 25 kr tages IKKE retur. De handles KUN via min webshop og er ikke noget der kan prøves i mit showroom!!

Fri fragt er kun gældende i Danmark. Fragt til udlandet faktureres særskilt såfremt der handles over 1000 kr med fri fragt!

 

Ordrer der ikke afhentes hos Posten og tilbagesendes, vil blive krediteret et håndteringsgebyr på 150kr plus et fragtgebyr tilsvarende fragtfirmaets gebyr på returnering . ( 50 - 150 kr.).

 

Hvis jeg hjælper dig med køb og vejledning af mine produkter og du efterfølgende returnerer disse, kan jeg ud fra egen vurdering, modregne et beløb svarende på den tid jeg har brugt på rådgivning.

Dette gør sig gældende hvor jeg har brugt en masse tid på lige at finde dine ønskede produkter/bestille varer hjem. Rådgivning/forespørgsel om bestemte produkter. 

Når dine varer er afsendte modtager du besked fra det ønskede fragtfirma når pakken er klar til afhentning/leveret. DAO tilbyder som de eneste at du modtager en sms når pakken er afsendt fra mig. 

 

BOOKING AF MAKEOVER/SESSION:

 

Når du booker en tid i mit showroom, en tid til makeup, cafetur eller fotosession, så tager jeg et depositum/ fuld betaling for at booke og reservere din tid. Så har andre kunder mulighed for at se dagen er booket og du er sikker på at tiden er din.

Hvis du ikke betaler forud, så kan du ikke få en aftale. 

Hvis du aflyser/ ikke møder op, går pengene tabt. Hvis du vil ændre dagen mister du dit depositum og må betale et nyt. Hvis du er blevet syg kan du sende mig en lægeerklæring og booke en ny dag uden beregning. Så du skal være helt sikker på din aftale. Det samme gør sig gældende ved booking af besøg i mit showroom. Du er velkommen til at "sælge" aftalen videre.

Inden mine aftaler bruger jeg en del tid med den enkelte kunde på at tilrettelægge dagen/tiden. Jeg forbereder mig med at finde ønskede varer frem og bestiller ofte varer hjem til lager ud fra de ønsker der er. For mig er det vigtigt alt er som det skal være når min kunde møder op.  Ofte siger jeg også nej til andre kunder og dagen er sat af til DIG. Jeg er til for dig.. Omvendt forventer jeg også at når du har booket en tid hos mig, så er det gennemtænkt og et stort ønske du har samt ønsker at  gennemføre det. 

Er du i tvivl om ovenstående, så ring eller skriv til mig!

FRI FRAGT

Ved køb over 1000 kr. Sendes primært med DAO. 

 

Hilsen Isabel

 Tlf-tid: Mandag - fredag 11-16. Send gerne en  Sms: +45 42721572 

(hvis jeg er optaget med kunder, svarer jeg ikke tlf. )

Email: kontakt@boutiqueisabel.dk

Copyright på alle billeder 2002-2023

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk