Ladies Weekend 2021

UDSOLGT

Kom og deltag i en super skøn weekend i eksklusive omgivelser,  med spændende events og en masse søde veninder <3

Ladies weekend πŸ’•

En super skøn weekend er slut....Tiden er gået hurtigt i det bedste selskab ❀

3 dage sammen med fantastiske kvinder... Vi har været intenst sammen, helt uden ballade 😁

Fredagen stod på ankomst, makeup, dejlig middag og festlig hygge frem til kl.01.30. Dette sammen med andre af hotellets gæster...

Der blev fortalt en masse og lyttet en masse. De var rigtige søde og oprigtigt interesserede i at få mere viden om hvem vi var πŸ₯°

Jeg fik ca 2 timers søvn, før jeg var oppe igen og klar til lørdagens program βœ”πŸ₯³

Theresa der skulle hjælpe mig hele lørdagen, ankom kl.07.

Så stod den på morgenmakeup πŸ‘„

Kl.09 indtog vi morgenbuffeen i bedste stil.. Her fik vi den absolutte lækreste morgen buffet 😘

Så var der lidt egen tid.. Jeg havde medbragt MANGE af mine varer, så der var god mulighed for at shoppe, få gode råd, få taget billeder, gå ture i den smukke natur samt omgivelser..πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Kl.12 var frokosten anrettet og klar i Godsets restaurant. Så fin en opdækning med fantastisk personale...πŸ’―

Kl.13 var der undervisning i at lægge makeup...

Der blev flittigt noteret ned på blokken og jeg tænker at der var nogle fif der kan bruges videre..πŸ˜‰

Kl.14. stod programmet på at gå, stå samt sidde som de ladies vi er..🀩

Kl.15. fik vi besøg af skønne Henriette Thranow . Vi hørte om Henriettes rejse og det ramte lige ind i hjertet ❀...Vi blev alle klogere og flere kunne nikke genkendende til Henriettes fortælling. Henriette blev efterfølgende og spiste middag med os..😍

Kl.16 var der tid til aftenmakeup og fest kjoler.

Kl.17 kom Kasper og spillede Solo Jazz imens vi nød skønne bobler πŸ₯‚πŸΎπŸŽΌπŸŽΈ

Kl.18 Stod den på en fantastisk lækker 3 retters menu i restauranten... En virkelig udsøgt middag med smuk opdækning🀩🀩🀩

Da vi var færdige med middagen, gik vi op i de smukke stuer og tog billeder. Både fælles billeder af dem der ville med på, og enkelt billeder. Ja selv jeg blev "tvunget " til at agere model og blev "irettesat " til at posere korrekt πŸ˜„

Herefter tilbage til Godsforvalter boligen og hygge sammen med dejlige samtaler og skøn musik...πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

Det blev over midnat før jeg kom i seng.. En dag med dejlige oplevelser og skønt samvær..😘

Søndag morgen mødtes vi kl.09 og gik til morgenmaden... Vi fik lige rundet weekendens oplevelser af og var alle enige om at det her gør vi helt sikkert igen! 😍

Jeg har kun roser til #Kragerupgods for det bedste ophold, service, mad, omgivelser 🀩🀩🀩

Samt masser af tak til de skønne Ladies for at støtte og bakke mig op i mit nye tiltag 😍😍😍

Tak fordi I er jer!

Masser af kram og glædelige tanker

Isabel ❀

OBS!

Ophold er fuldt booket.

Der er mulighed for besøg kun lørdag!

I denne weekend har du mulighed for helt specielle tilbud og priser på både varer og mine services!

Du kan her booke følgende services:

Makeup dag

Makeup aften

Styling

Shopping.

Tlf-tid: Mandag - fredag 11-16. Send gerne en  Sms: +45 42721572

(hvis jeg er optaget med kunder, svarer jeg ikke tlf. )